Wednesday, September 11, 2013

Forum Remaja, Dia Datang Lagi

Kehadiramnu dialu-alukan


Alhamdulillah.. akan berlangsungnya esok forum ' Aku Dibius Cinta' pada jam 9 malam.. Ini bukan kali pertama aku berjumpa muka dengan Hilal Asyraf dn Ustazah Fatimah Syarha.. tapi first time dengan Salima Habibi..

Kali pertama aku bertemu dengan Hilal Asyraf sewaktu ekspo buku di PWTC awal tahun lalu... Sempat mintak signature dan bergambar lagi.. Hehe... Ustazah Fatimah Syarha rasanya sudah 3x datang ke kampus aku termasuk untuk forum esok. Kali ini berjumpa lagi. Banyak rezeki aku bertemu dengannya. Alahmdulillah.

Hanya coretan buat diri sendiri. Moga ada manfaatnya bersama untuk forum esok malam. Insyaalah. Doakan moga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan.

Salam sayang...:)


No comments:

Post a Comment